Praktisk informasjon

Deltagerlister 2016
Klikk her for å se en oversikt over påmeldte lag, heatfordeling og klassefordeling.

Resultater
Tidtakingen foregår elektronisk med en chip i stafettpinnene. Det er derfor viktig at stafettpinnen følger med hele laget fra start til mål! Resultatene kommer på nett fortløpende, og på resultatsidene våre kan du også se resultatlister fra tidligere arrangement.

Praktiske opplysninger
  • Det blir premier til de raskeste, de heldigste og til alle! Premieutdeling og trekning foregår i trappen etter at stafetten er over. Alle deltagere som er tilstede kan vinne! Utdeling av deltakerposer skjer lagvis etter stafetten.
  • I start/målområdet vil det være en førstehjelpsstasjon med lege, sykepleier og hjertestarter.
  • Det er ikke garderober eller dusj tilgjengelig på Fløyen.
  • Toaletter finnes ved Fløistuen butikk og varmestue og på Fløien Folkerestaurant.
  • Sekker og bagger med klær kan settes inn i arrangørens teltet under stafetten. Det vil være representanter fra arrangørene tilstede her, men bruk skjer på eget ansvar.
Program for ettermiddagen 
16.00 - 17:45
Utdeling av Fløibanebilletter til deltagere. Billettene må hentes lagvis.

16.15 - 18:00
Utdeling av startnummer med mer ved Fløibanens øvre stasjon. Informasjonspakkene må hentes lagvis.

17.20
Felles oppvarming i målområdet. I etterkant blir det felles avgang for stafettløperne i 1. heat til startplass for de ulike etappene.

18.00
Startskuddet for 1. heat går! Speaker holder deg oppdatert underveis!

Ca 18:05
Oppvarming for stafettløpere i 2. heat i målområdet. I etterkant blir det felles avgang for stafettløperne til startplass for de ulike etappene.

Ca 18:30
2. heat starter.
Matserveringen utenfor Fløien Folkerestaurant, matbillett får du i deltakerposen.

Etter stafetten
Premieutdeling på scenen.Trekning av fine premier på startnummer. Alle deltagere som er tilstede kan vinne!
Sosialt samvær og matservering utenfor Fløien Folkerestaurant.